Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

illusions!

(Διαβάζετε καλύτερα μετά της μουσικής του βίντεο)

Δύσκολο να καταλάβω τι απ' όλα είναι πραγματικότητα και τι ψευδαίσθηση. Είναι πραγματικότητα η ψευδαίσθηση αυτό που έχει στηθεί γύρω μου; Είναι πραγματικότητα ένα κράτος μαμούθ ως αποτέλεσμα φιλελεύθερων επί χρόνια πολιτικών; Είναι πραγματικότητα μια κοινωνία που κοιτά το ατομικό συμφέρων της, είτε έχει οικονομικό αντίκτυπο είτε καλύπτει απλός το 'εγώ είμαι πρώτος'; Είναι πραγματικότητα το να είμαι ποιο πλούσιος απ' το αφεντικό μου; Είναι πραγματικότητα να αισθάνομαι και να ζω ως πλούσιος ενώ είμαι φτωχός; Είναι πραγματικότητα που δεν παράγω τίποτα; Είναι πραγματικότητα που το μόνο που θέλω επαγγελματικά μια θέση χωρίς παραγωγικό αντίκρυσμα και με εργοδότη χωρίς πρόσωπο, λέγε με κράτος; Είναι πραγματικότητα να γίνομαι μπαλάκι σε γραφεία χωρίς τουλάχιστον να αντιλαμβάνομαι έναν προφανή λόγο; Είναι πραγματικότητα να μην έχει ευθύνη κανένας και για τίποτα εκτός από μένα; Είναι πραγματικότητα να χρωστάμε όλοι και να πληρώνω εγώ; Είναι πραγματικότητα να μαθαίνω την πραγματικότητα μέσα από τα παράθυρα των οκτώ; Είναι πραγματικότητα που στην τηλεοπτική ζωή μας το πρωί πεινάμε, αμέσως μετά γλεντάμε, το μεσημέρι ζούμε μεγαλεία και το βραδάκι καταστρεφόμαστε; Είναι πραγματικότητα που οι κατά συρροήν ακρωτηριαστές μου με συμβουλεύουν τι να κάνω; Είναι πραγματικότητα που τώρα όλοι λεν ότι ότι φτιάξαμε(;) είναι ψευδαίσθηση; Είναι πραγματικότητα που έχω τουλάχιστον ένα εκατομμύριο τέτοιες ερωτήσεις; Είναι πραγματικότητα το ότι δεν με παίρνει ο χώρος ανάρτησης και τελειώνει η μουσική υπόκρουση;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου