Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

και αφού λοιπόν δεν φοβόμουν πια άνοιξα πανιά και έβαλα πλώρη για νέους κόσμους. στα κατάρτια πάνω έβαλα ναύτες ικανούς, λοστρόμους γεμάτους δύναμη στα ματιά πυγμή στο σώμα και ποδιά σαν ξύλο μάγειρας μου είναι από τους πιο πεπειραμένους σ ολόκληρη την πλάση, τρελός γευσηγνωστης σας λέω! έχω και ορχήστρα πάνω στο καράβι μου βιεννέζικα βιολιά τραγουδιστές ραπ την Καπερναούμ πιανα από την μπελαλια κλαρίνα από την δέκατη και τρομπέτες φυσικά ραπ την γαλατινη! και για να ζηλέψετε λίγο ακόμα σας πληροφορώ πως στο ταξίδι μου αυτό έχω διαλέξει από διαφορές χώρες πανέμορφες γυναίκες. έχουμε και λεμέ γυναίκες από το καιρο και την Υεμένη από την ακτή του βλαβιδοστοκ κρυστάλλινα κορίτσια, γυναικάρες όλο μελί απόo την τεσλαφιξ κορμιά μπουκιά και συχώριο από την ντραβουντατστα κούκλες και κούκλες ευαίσθητες ρομαντικές και ζόρικες γυναίκες έτοιμες να γιατρέψουν την κάθε πληγή του σκληρά εργαζομένου πληρώματος.
Διαβάστε περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου