Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Πες κάτι.


Ψάχνουμε για άλλα μαντάτα. Ψάχνουμε κάτι, κάποιος να μας πει.. Πες κάτι γιατί και Απρίλης είναι και καλοκαίρι μυρίζει και κρίμα είναι. Πες κάτι γιατί και σοσιαλιστική κυβέρνηση έχουμε και φιλελεύθερη διαχείριση έχουμε και αριστερά που ζει το δικό της παραμύθι, για κάθε ‘συνιστώσα’ διαφορετικό, έχουμε. Πες κάτι, γιατί με Πρετεντέρη, Χ"νικολάου και Παπαδημητρίου δεν παλεύεται και το παιχνιδάκι που αντέγραψαν από τα realiti με τον κακό κριτή το φάγαμε και πέρασε. Πες κάτι γιατί και η γιαγιά μου το πρωί αντί να μου φτιάχνει το γάλα, τα spreads κοιτάει. Πες κάτι γιατί ακόμα με πανηγυρισμούς τα σκουπίδια μου τα καίω. Πές κάτι γιατι από τον Asebillo καταλύξαμε στον Καλλικράτη. Πες κάτι γιατί και θύμα, μετανάστη για τους συμβολισμούς, είχα και τους θύτες ανακάλυψα. Πες κάτι γιατί για να πεθάνω από καρκίνο λόγο καπνίσματος μου πέφτει κοματάκι ακριβό, και για να πνίξω τον καημό μου στο ποτό δεν με φτάνουν, Πες κάτι γιατί κι αν πω να φύγω, στον βενζινά θα δώσω την περιουσία μου. Πες κάτι. .. Πες κάτι άλλο. ..

2 σχόλια: